Vår kvalitetspolicy
Vår vision är att erbjuda tjänster inom ledarskaps- och organisationsutveckling som leder till hållbara resultat och framgång för både individ och organisation.
Vår kvalitetspolicy
Kunden
Vi ska vara flexibla och lyhörda för kundens krav och önskemål.
Vi ska hålla vad vi lovar och vara föredömliga samarbetspartners och utvecklas tillsammans med våra kunder.
Värdet på produkter och tjänster
Vi ska sträva efter att ständigt öka värdet på våra tjänster genom utveckling, kvalitetssäkring och ett effektivt arbetssätt för lönsamma tjänster både för kunden och oss.
Vi ska leverera tjänster och produkter till högsta kvalitet.
Ansvaret för kvalitetsarbetet
Kvalitetsarbetet ska vara en naturlig del av vårt dagliga arbete och alla medarbetare har kvalitetsansvar.
Våra kvalitetsmål ska utformas så att de stödjer utveckling och kundnöjdhet
Leveranskvalitet
Vi ska leverera i enlighet med överenskommelser och sträva efter att skapa ett mervärde för kund.
Information
HeadUp Leadership präglas av ett öppet informationsutbyte och vi ska visa stor öppenhet mot kunder.
Att vara informerad är både en rättighet och en skyldighet.
Trygga tjänster
Vi ska skapa förtroende och skapa långsiktiga samarbeten med våra kunder genom vårt tjänsteutbud.
I vårt dagliga arbete ska hög affärsetik beaktas.
Engagerade medarbetare och samarbetspartners
Ett personligt, aktivt och synligt engagemang i kvalitetsfrågor förväntas av varje medarbetare och samarbetspartner.
Alla förväntas ta ansvar för att reagera på fel och brister.
Alla förväntas arbeta för att utveckla och förvalta HeadUp Leaderships varumärke
Totalkvalitet
De mänskliga resurserna, ett aktivt kvalitetsarbete och en ständig utveckling är företagets största tillgångar och nyckeln till totalkvalitet.